traxtor Skrevet Juli 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2012 Har en aygo 2009' som konebil i huset. Nå har AC sluttet å fungere. Lyset på AC knappen i konsollen fungerer heller ikke. Har sjekket samtlige sikringen i hovedboksen uten å finne noe feil. Noen som vet hva årsaken kan være? Funksjonensfeil på knappen? Regner ikke med at mangel på freon vil gjøre at knappen ikke lyser? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Juli 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2012 Fungerer vifta og varmeapparatet da? Hadde reklamert på dette hos Toyota. Vet ikke hvordan det fungerer om ac ikke lar seg skru på om det er tomt for gass. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
traxtor Skrevet Juli 11, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2012 Vifte og varme fungerer. Ikke garanti i Norge. Import bil. Synes det er rart knappen ikke lyser på AC når jeg trykker. I mitt hode virker det som en koblings- eller elektrisitetsfeil av noe slag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juli 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2012 Det er ikke noen andre innstillinger på varmeapparatet som må slåes på/justeres for at AC skal gå i gang? Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Juli 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2012 Da AC på min Audi nektet å bli slått på (gikk automatisk tilbake til Econ) og blåste kun varmt var det en trykksensor som var synderen, synes å huske det kom opp når tok diagnose. Har ikke lest så nøye, men kan denne malen gi noen tips til muligheter for feil/feilsøking? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
casjin Skrevet August 8, 2013 Rapporter Share Skrevet August 8, 2013 Man må trykke på varmeapparatet først, så Ac knappen deretter må man ha hastigheten på 1 eller 2 for at Ac skal funke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg