Silverlight Skrevet Juli 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2012 Dette er kanskje verdens dummeste spørsmål, men vi vurderer å kjøpe oss en Golf, men vi har ikke mulighet til å teste den uten å reise langt. Bilen ser jo fantastisk ut, men også liten. Er den for liten for en mann over gjennomsnittshøyden? Noen "store" golf kjørere her? Typen satt i en Nissan micra engang, å da satt han med hode i taket... Så det vil vi jo helst unngå da^^ Takker for alle svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juli 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2012 Dra til en forhandler i nærheten og prøvesitt. Jeg har kjørt golf 4, 5 og 6 uten problem. Jeg er 192 så det er ikke mulig å få plassert noen bak meg i disse bilene. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverlight Skrevet Juli 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2012 Å ha noen bak er ikke så farlig, så lenge det går i høyden:) det er litt vanskelig for oss å dra til en forhandler for øyeblikket, så jeg setter pris på alle svar her:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juli 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2012 Nyere biler har bra høydejustering på setene, så det er ikke noe problem. Jeg er også 195 og sitter greit i Golf. De billigste utgavene har gjerne bare høydejustering på førersetet, noe som kan bli tungvint hvis dere bytter på kjøringa. Så det kan lønne seg å sjekke dette. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfus brutunus Skrevet November 20, 2016 Rapporter Share Skrevet November 20, 2016 Jeg er to meter høy å kjører en Golf V 2.0 TDI uten problem, mange artige setefunksjoner å god fotplass etter min mening ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg