MariaP Skrevet Juli 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2012 Hei alle :) Er inget bilgeni som sitter på denne siden av dataen, så en liten forklaring til hvordan jeg bytter bensinfilter på bilen min hadde vært fantastisk :D.. Gjerne bilder om noen har det og ;) Bilen fusker avogtil litt når jeg drar på, og avogtil i oppover bakker er den veeldig seig.. Kan dette vere bensinfilteret? Hadde ei veninne (dette var da en volvo) som sleit lenge med samme greiene, og en dag ville den ikke starte.. Hu skifta bensinfilteret og bilen starta med en gang :) Takk for svar :D! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juli 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2012 Gjerne ikke akkurat som din bil, men gir en meget bra pekepinn ;) http://www.passatworld.com/forums/61-b5-information-base/255662-diy-fuel-filter-change-w8-4mo-style.html Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariaP Skrevet Juli 5, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2012 Takk for linken! :D Får håpe jeg får hjelp i den når jeg kommer meg til og fikse det ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juli 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2012 Det går nok bra. Husk bare at det kan være trykk på systemet og at filteret er retningsbestemt (er en pil på det som viser strømningsretning). Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariaP Skrevet Juli 5, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2012 Det skal jeg huske på :) Takk for hjelpa! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg