HP-Invent Skrevet Mars 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2004 Vifteremen min har startet å tulle seg, hvordan strammer eller skifter jeg en vifterem? Hva slags verktøy og hvor krevende er det? Siter I am a fucking streetracer, you know! :p Mine biler... :P *Toyota Supra *Nissan 300 ZX *Porsche 911 GT2 Eller, nei... :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
parelius Skrevet Mars 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 Det er jo noen tusen forskjellige biler og velge mellom her i Norge da, så om du hadde skrevet hvilken bil det er snakk om så hadde det vært litt enklere. :D Siter -Volvo 240 AT -Golf II 84 mod. (Til salgs) -Honda Accord Aerodeck 2.0 EXI 86 mod. (Ferdig og i daglig bruk etter opppussing) x Mazda 626 1.8i 91 mod. x Ford Sierra Cosworth Sedan 88 mod. Steg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Er sannsyneligvis meget enkelt å stramme litt. Løsne på en skru, flytt, skru fast igjen. ;) Står det ikke i den lille kloke boken som ligger i hanskerommet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Masse biler har automatisk stramming av reima! Kødder du med den og strammer mer enn beregnet knekker du lagrene i hjulene som reima går på! Som i 99% av alle tekniske spørsmål sier jeg: Kjøp en verkstedhådnbok fra Haynes eller noe. 2-3 hundrelapper og du får svar på masse spørsmål av nettopp den art du stiller. Lykke til! Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg