XThhX Skrevet Juli 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2012 Har vert å sett på en Audi A6 1999 modell, men nå har jeg fått høre at hvis jeg kjøper den så kjøper jeg meg problemer osv. Er dette riktig eller er det helt greie biler? Takker for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BaardI Skrevet Juli 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2012 Du kjøper deg problemer hvis du kjøper 2.5TDI. Utenom det er de gode biler :) Siter /// BIS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XThhX Skrevet Juli 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2012 (endret) ok. Nei, det er 2.4 bensin V6. Takker for svar. Endret Juli 1, 2012 av XThhX Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XThhX Skrevet Juli 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2012 Hva må man egentlig regne med å betale for en Audi A6 2.4 V6 med lite rust og motoren går fint? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flatpedal Skrevet Juli 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2012 Det selgeren ber om (minus pruting). Siter Klikk Liker ute til høyre hvis du liker dette innlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juli 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2012 Umulig å svare på da prisene varierer sterkt. Husk bare å skifte olje minst hver 10' km. 2.5 TDI V6 bør unngås, men igjen, andre har kjørt samme motor flere hundre tusen uten problemer, dog har de skiftet olje 'ofte nok' ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Thoka85 Skrevet Juli 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2012 Hvordan er egentlig 2.7litern? Den som har biturbo? Og er automat kassa dårlig i de bilene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Juli 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2012 Kassa er i utgangspunktet helt fin. Er mangelen på olje og filterbytter som er problemet. Kassa mi har gått 100k, med chip uten momentbegrensing og er fin enda. Men blir bygd om til 6 trinns manuell fra en A6 2.5 TDi straks. (Pga. mer trim) 2.7 BT er en fantastisk bra motor. Er et herlig skyv i den som aldri gir seg. Masse trøkk helt fra bunn og hele veien. Anbefales. :) Aldri vært så fornøyd med en bil som denne. Er en grunn til at jeg fortsatt har planer med den etter å hatt den i 3 år. Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heenster Skrevet Juli 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2012 Kjøper du Audi A6 4B/C5 kommer du til og bli godt fornøyd. Dette er meget gode biler med godt vedlikehold. Trygt kjøp. Men som det er nevnt tidligere i tråden så må du være nøye med olje og filter bytter. Ville byttet olje hver 5.000 km og neste 5.000km olje og filter. Kjøper du med tiptronic bytt så olje og filter hver 20.000 km. Siter 98 Audi A6 Avant 4B,C5 2,4 30V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg