Audib5 Skrevet Juni 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2012 Hadde bilen på eu kontroll. Fikk da anmerkning på slitt bærekule fremre venstre øvre ytre og fremre høyre øvre ytre. (alle 4) Snakket med et bilverksted etterpå. de sa at det ble dyrt hvis de skulle gjøre det. og at det var veldig dorlig forklart hva problemet var. Men jeg kunne ta av de 4 øvre bærebruene og skifte foringen. så skulle det være i orden. Så jeg bestilte nye foringer da. Men det står jo at bærekulene er slitt. Har sjekket endel rundt, og det hjelper vell ikke å skifte foringene da? hele bærearmene må vell skiftes? eller tar jeg helt feil nå? Ble veldig usikker. Håper noen kan oppklare dette for meg i dag. Foringene er bestilt inn til i morgen. Å hadde planer om å ta jobben da også. Kjipt å skifte foringer hvis det ikke hjelper..... Må jeg skifte alle 4 øvre bærearmer, eller holder det med foringene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Juni 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2012 Skifte foringer (innerst på armene) får du neppe til uten skikkelig hydraulikk-presse. Det normale er å bytte hele armene. Om det som du antyder er kulene (ytterst) som er dårlige, er dette uansett eneste muligheten da kulene ikke kan skiftes. Om man trenger flere armer er det veldig vanlig å kjøpe komplett sett med alle 8 armer, som også inkluder nye bolter. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BaardI Skrevet Juni 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2012 Lureste er nok (som nevnt over) å vinke hei og adjøss til alt mellom 1- og 5000,- for ny forstilling Siter /// BIS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audib5 Skrevet Juni 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2012 Takker for svar. Da avbestiller jeg foringene og kjøper de 4 øvre bærebruene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg