jonhavard Skrevet Juni 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2012 (endret) Hei! Har en 1995mod. Mercedes Benz E300D Men har hatt trøbbel med noen varsellamper som kommer opp når jeg starter(Se vedlagt bilde) "ETS" lampen og "ABS" lampen lyser. Dette fører også til at speedometer, cruisekontroll samt servostyring slutter og virke. Det hender seg at lampene forsvinner etter jeg har kjørt en stund og speedometeret kommer igang igjen, men dette varierer veldig. Noen ganger når jeg starter bilen er den helt fin. Er det noen som har noen tips eller forslag til hva jeg skal gjøre med dette? : ) Endret Juni 27, 2012 av jonhavard Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eluzi0n Skrevet Juli 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2012 Sjekket sensorer/sikringer? Kan fort være det :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mopar-or-no-car Skrevet Juli 20, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2012 Har hatt samme feil, ETS, ABS og BAS lampene lyste. Hele instrumentet var rødt og gult av varsellamper. Byttet bremselysbryteren og lampene forsvant. Har også hørt at ABS sensorene bak kan forårsake samme feil. Siter 1999 Chrysler 300M 2.7 LR2003 Chevrolet Silverado 6.6 Duramax2009 Mercedes Sprinter 318 V6 CDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg