devil201 Skrevet Juni 25, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2012 Hei igjen for ti tusene gang:) Har da funnet ut the big problem på bilen etter alle slanger\deler osv er byttet. Det store problemet er Wastegaten min. etter jeg kødda nedpå den for noen uker tilbake så virker det som noen av gjengene har blitt ødelagte. Så vær gang jeg skal skru wastegaten oppover staget til å gå tilbake til Preload settingsa så vil rett og slett ikke skrua gå oppover. den går som hjulene på bussen , DEM GÅR rundt og rundt :( Er det noen som har gode råd for å få Wastegaten til å bli som ny ? ( kjøpe er best , men vil ikke bruke cash ) f.eks kjøre kjøre vinkel sliper over skrua som sitter på staget, og så presse på en ny skrue ? ( eller blir det for pirkete jobb ) Når det er sagt så skal jeg selge jeg nedover europa med kjerra om 10 dager så hadde vært digg å hatt alle Hestene jeg kunne hatt tilgjengelig. Lader pr.dags dato max 0.8 . skal lade 1.1 ca. Dro av N75 igår for å sjekke hva preloaden til Wastegaten var justert til , da dro den max til 0.2 ( og skal vel ligge på 0.45 ca ) Håper på gode råd og svar! God Sommer! Stig aka Devil201 The blue A3 1.8T ! 196 hk - 302 nm! Kicks the them all . Takket være Turbokarlsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juni 26, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2012 Kappe staget fra WG og sveise inn nytt parti med gjenger? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil201 Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2012 var rett og slett det jeg tenkte meg jeg også. men samtidig blir en ekstrem pirke jobb, for er ikke store plassen under der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg