HowLowCanuGo Skrevet Juni 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2012 pedalen sitter helt inne eller helt ute, er ingen respons når den står helt inne, kan dette være vaier? det skjedde rett etter jeg begyte å spinne, kom et rykk i pedalen så sto den helt inne.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juni 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2012 (endret) Er muligens hydraulisk clutch på din, sjekk om innfestningen mellom mastersylinder og pedal er ok, ellers sjekk wire. Endret Juni 25, 2012 av Quattro73 Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HowLowCanuGo Skrevet Juni 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2012 åja, der ser du ka eg vett : p men du sunst ikkje det hørres ut så heile clutchen må byttast? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ventoTD Skrevet Juni 25, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2012 er nok clutchwiren, høres ut akkurat som samme problemet jeg hadde for ei stund siden.. pedalen går helt i bunn når du tråkker den å du må lirke den ut igjen right?? Siter Kärleken växer inte på träd, den byggs i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HowLowCanuGo Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2012 (endret) Jepp stemmer det! men når jeg trykker inn pedalen og drar den ut ijenn så beveger det seg helt ute med clutchen, vet ikke hva delen heter så ble litt vanskelig og forklare : p kan også bruke denne delen til og skubbe ut pedalen ijenn når jeg har trykkt den inn. alle svar blir satt pris på da dette haster litt, skal få sett på wireen så snart som mulig : ) Endret Juni 27, 2012 av HowLowCanuGo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juni 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2012 Hmmm. Om det haster så burde du virkelig gå ut i bilen og ta en kikk, hva som er galt vil du oppdage temmelig fort ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg