jorgiiand Skrevet Juni 17, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2012 De siste dagene har jeg hørt en Høy konstant knirkelyd når jeg svinger. Høres ut som det kommer fra høyre framdekk. Irriterende lyd. Høres dyr ut :) Noen som vet hva det er ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Thoka85 Skrevet Juni 17, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2012 Høres ut som hjullager. Er lyden høyere da du svinger til venstre, enn høyre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorgiiand Skrevet Juni 17, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2012 Er liksom uansett hvordan vei jeg svinger. Den er der når jeg står i ro og kjører i bytempo kan man si. Har blitt tipset om servoolje og bærekule? Noen som vet? Har sjekket Oljen, den var litt lav men ikke sånn voldsomt, 1,5 cm under MIN streken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonathan Libakken Skrevet Juni 25, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2012 Høres ut som bærekula hvis det knirke uansett.. hvis hjullagre e gåent kan du ta tak i dække å rikkle på det å om det bevæge sæ betydeli e det nok gåent. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juni 26, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2012 Defekt lager gir romlelyd, sjekk hjulopphenget ditt, er nok der knirkingen kommer fra, evt fjærbeinslageret ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg