Gå til innhold

problemer med vinduet på førersiden.

Ranger emnet


toazty

Anbefalte innlegg

har problemer med min opel astra 2006

vinduet mitt stopper opp når det har gått ned 3-4 cm, så jeg må trykke igjen, så går det ned 3cm til, og dette må gjentas ca 10 ganger før vinduet er nede. samme tingen når jeg skal ha det opp.

har 10 tommeltotter når det gjelder bil så regner med det blir verksted etter helga men kanskje jeg kan spare de høvdingene?

 

en liten ting til, noen som vet om det er noe å hente på rust garanti etter så mange år? har et par små rustflekker som er ca 2x2 cm bak på luka rett under vinduet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min 2000-mod Coupe har 12 års garanti mot gjennomrusting, men ikke lakkrust etter hva jeg kan se.

Sjekk papirene som fulgte med bilen.

Min bil hadde ett lite rusthull i innerskjermen der bensinpåfyllingen går gjennom, og det ble fikset vederlagsfritt i fjor høst,

2 mnd før garantien gikk ut!

 

Bilen har vært på alle servicer, det er ifølge serviceheftet en forutsetning for at garantien skal gjelde .

Opel: 3 x Ascona, 1 x Manta, 1 x Astra Bertone

Ford: 5 x Sierra, 4 x Scorpio, 2 x Cougar, 4 x Mondeo

Annet: 2 x Berlingo, Suzuki GT380, Honda HR-V, Flipper 510 HT, Skibsplast 605

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er samme greia når jeg skal ha det opp, så hvis jeg gjør som du sier så går vinduet opp 5 cm når jeg holder knappen inne,

har prøvd det, var det jeg ble anbefalt hos verkstedet når jeg ringte, men siden det ikke gikk så måtte jeg nesten komme med bilen neste uke for at han kunne finne ut av hva det var.

 

har prøvd å gi vinduet litt "drahjelp" når jeg skal ha det opp og ned, men det funker ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår