Harmony Skrevet Juni 11, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2012 Har en 91 mod 80, med 2,3 NG motor der starteren tuller mye. Den slår ikke inn, spesielt når motoren er varm. Tenkte å bytte starteren, vil jeg bli bli kvitt problemet da eller kan feilen være et annet sted? Klarte egentlig ikke å lokalisere den, men jeg antar den sitter lavt på motoren på venstre side i kjøreretning eller er jeg på villspor? Det var det eneste stedet jeg ikke klarte å se skikkelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juni 23, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2012 Dersom du ikke har dårlig kontakt på de to ledningene inn på starteren så vil problemet være borte etter skifte av starter. Starteren sitter på høyre side av motoren, altså rett under eksos/downpipe. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harmony Skrevet Juli 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2012 Kjøpte ny starter, da prisen ikke var så ille. Måtte gi opp å bytte den selv, da den satt noe infernalsk fast, og det var for trangt for det verktøyet jeg hadde for hånden. Ble verkstedstime på bilen mens jeg var på ferie. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg