Golf2td Skrevet Juni 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2012 (endret) Mangler det en slange her? [ATTACH]31350[/ATTACH] Denne boksen varmer opp bilen på kalde dager. er dette ekstrautstyr? [ATTACH]31351[/ATTACH] Endret Juni 13, 2012 av Golf2td Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cigaro Skrevet Juni 11, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2012 Webastoen er ettermontert, tviler sterkt på at s4 kom med dette som tillegsutstyr. Forøvrig genial å ha på kalde vinterdager!! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf2td Skrevet Juni 11, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2012 Ja, det er fint på kalde dager:D. Så et spørsmål til. skal ha mer hk i bilen. selger påstår at bilen har 260chip. men bilen lader kun 0.9. (230hk). hvor får jeg kjøpt større chip? g eventuelt større turbo og grenrør Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet Juni 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2012 Du mangler ikke en slange, skal ikke være noe der;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf2td Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2012 OK:). Ble ikke 2.2 likevell. Ble V8 utgaven!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf2td Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2012 (endret) Har lakt merke til et svakt dunk under bilen i kraftige pådrag. er det noen foringer/oppheng til mellomaksling som kan ver dårlige?. dunket kommer i det jeg slipper gassen og girer til neste gir. som om dunket kommer i gulvet Er en s4 4,2L v8 Endret Juni 12, 2012 av Golf2td Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf2td Skrevet Juni 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2012 bumper denne jeg;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cigaro Skrevet Juni 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2012 Har en kollega på jobb som har samme problemet på sin s4 2.2. Lyden kommer fra diffen på hans bil, men han har vært ut med diff og inspisert + ny olje uten resultat. Tror ikke dette inspillet hjalp deg på noen måte, men du er værtfall ikke alene om det :p Kan legge til at det er manuell kasse på den bilen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sorvik94 Skrevet Juni 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2012 hmm.. høres ut som noe jeg hører av og til på pappas mercedes.. Merklich! Siter Chrysler neon 97 mod 2.0i - http://www.bilforumet.no/bilmerker/chrysler/neon/292464-sorviks-neon-trad-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Juni 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2012 Dette kalles quattro slakken i følge de jeg kjenner som driver med slike biler. Det er foringa som sitter bak og litt oppunder diffen er sikkert litt dårlig Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf2td Skrevet Juni 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2012 Har en kollega på jobb som har samme problemet på sin s4 2.2. Lyden kommer fra diffen på hans bil, men han har vært ut med diff og inspisert + ny olje uten resultat.Tror ikke dette inspillet hjalp deg på noen måte, men du er værtfall ikke alene om det :p Kan legge til at det er manuell kasse på den bilen.. Er manuell kasse på min også!. bilen har nettopp vert i tyskland å fått nye oljer på alt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf2td Skrevet Juni 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2012 Dette kalles quattro slakken i følge de jeg kjenner som driver med slike biler. Det er foringa som sitter bak og litt oppunder diffen er sikkert litt dårlig Hvor kan jeg finne denne på nette?. så jeg får se hvordan den ser ut. og pris på ny Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cigaro Skrevet Juni 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2012 Er manuell kasse på min også!. bilen har nettopp vert i tyskland å fått nye oljer på alt. Ble kontrollert alle foringer og innmat i diffen på den bilen, ingen feil ble funnet. Dunkelyden har ikke blitt værre. Men skjønner at det fort kan bli et irritasjonsmoment :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf2td Skrevet Juni 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2012 Ble kontrollert alle foringer og innmat i diffen på den bilen, ingen feil ble funnet. Dunkelyden har ikke blitt værre.Men skjønner at det fort kan bli et irritasjonsmoment :p Kan det ver slappe motorfester da?. at motorer vrir seg mer eller den skal når man gasser på?. så slår mellomaksling i gulvet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg