OleKristianTalmo Skrevet Juni 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2012 Jeg har en Opel Omega 2,5 V6 1997 som idag plutselig begynte å riste merkbart ved rundt 100 km/t. Merket det også rundt 80 km/t, men ikke betydelig mye. Noen som vet hva det kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy1033 Skrevet Juni 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2012 sikkert ubalangserte dekk :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleKristianTalmo Skrevet Juni 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2012 Da skulle jeg vel kjent det før? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Juni 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2012 kke nødvendig vis Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy1033 Skrevet Juni 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2012 har vell vert uheldig og smelt borti ein kant , eller så har noen andre gort de med bilen :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleKristianTalmo Skrevet Juni 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2012 Nei. Skjedde plutselig når jeg var ute å kjørte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Juni 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2012 Sjekk om det er slakk i hjulager foran for eksempel Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flatpedal Skrevet Juni 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2012 Kan også være styrelageret. Siter Klikk Liker ute til høyre hvis du liker dette innlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg