AudiRadar Skrevet Mai 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2012 Hei hadde vært artig med bilder av gamle subaru l serier/leone/xt/pickup av alle sorter i og med de begynner og bli borte,starter nå med og legge ut bilde av min bil den grønne og en kompis sin bil den rød, beklager dårlige bilder. Den rød er en 92 mod og den grønne er en 87mod begge bilene er identiske inni og utvendig til tross for forskjellige årganger bortsett fra den grønne har t tak Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PremiumVogna Skrevet Mai 30, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2012 (endret) Slenger meg på her med et par bilder av min;) [ATTACH]31057[/ATTACH] [ATTACH]31058[/ATTACH] Pluss noen bilder sakset fra USMB Endret Juni 3, 2012 av PremiumVogna Siter Subaru 1,8 GL 4WD Sedan 1985 Work log VW Boble 1300 1967 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AreSI Skrevet Juni 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2012 Subaru var egentlig ganske rasjonelle på tidlig 80-tall. Frontene (og stort sett alt under panseret) gikk om hverandre. Disse frontene ble også videreført på Pick - upene ut på 90 - tallet. Har hatt 2 av forløperne til det som ble L-serien - serie 2. (Pick -upen var opprinnelig basert på Serie 2). En rød Swingback GLF fra 1984 og en Champagnefarget (som ble blå) GLF stasjonsvogn fra 1983. GLF - utgavene hadde noe mer påkostet interiør enn GL- utgavene - deriblant 6 instrument - speedometer, turteller, vanntemp., oljetrykk, voltmeter og bensinmåler. Husker en kamerat med BMW ble noe målløs når han så dashbordet sammenlignet med de fire pilene han hadde i 3 serien (inkludert en gigantisk analog klokke - Subaruen hadde digitalur...) Stasjonsvogna hadde i tillegg mer påkostede lykter (merkverdig nok hadde ikke norsk 3 - dørs utgave disse lyktene.) Disse kunne man også få med digitalt dashbord (uten at det ble noen suksess). Bilene kunne heves manuelt med en skrue på hvert framhjul og en enkel skrue under baksetet for bakakslingen. Tror dette ble videreført på L-serie, mener ihvertfall at det fantes enkelte l -serier med elektronisk heving. (Noe som muligens burde fått Audi til å droppe slagordet "vorsprung durch teknik" da Allroaden kom med dette i 1999... Legacy hadde det ihvertfall fra 1991) Begge er døde, den røde grunnet alt for mye rust. Den blå grunnet et ublidt møte med en stor Volvo (skolebussen). Men nå, 7 år og to Legacyer etter kunne det vært morsomt med en liten 1800 som hobbybil sommerstid. (Selv om det er utmerkede vinterbiler, så må Statens vegvesen droppe saltet før jeg tar flere ut på saltede veier.) Så om noen har noe for salg (fortrinnsvis en 3 - dørs Swingback (maken til den røde) eller en stasjonsvogn i GLF utgave fra 1984 eller tidligere, uten for mye rust - send meg en PM. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juni 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2012 Hadde jeg hat scanner skulle jeg fått lag ut ett bilde av taxi H243. 1988 Subaru L 1800 Sedan... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRadar Skrevet Juni 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2012 Et trasi syn på huggeriet men en god del gode deler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.