Gå til innhold

bestilling av anlegg og montering, kabler ect.

Ranger emnet


Roobert

Anbefalte innlegg

Hei, jeg skal nå bestille meg anlegg til en audi a4 b5 sedan. jeg har tenkt å bestille høytallere til hatthylla.(http://eltema.no/products/962-boss-ch6520.aspx) da lurte jeg på hvilke ledninger jeg trenger og om jeg trenger forsterker. har en jvc spiller med 4x45w, har kikket litt på dette kitett (http://eltema.no/products/1023-boss-kit2.aspx) da får vell jeg allt til å koble basskasse også ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvifor ikkje bytte ut originalhøgtalerene med bedre høgtalere? Du får jo ikkje bedre lyd i originalhøgtalerene med å koble til høgtalere i hattehylla.

Pioneerspilleren har 2 linjeutganger til forsterker, so den kan du bruke med forsterker.

Bilforumet.no
Moderator: Bilpleie - Bilstereo

-2003 Volvo S60 2.4D
-1981 Porsche 911 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei du trenger ikkje høgtalere i hattehylla. Er ikkje vanligt med høgtalere bak når du skal ha bra lyd i bilen.

Det virker og som om du har eit stramt budsjett. Da er det bedre å bruke penger på færrest muligt komponenter som er bra, enn å bruke penger på masse billigt og dårlige komponenter.

 

Kva slags kabler du trenger er jo avhengigt av kva du skal ha av anlegg.

Bilforumet.no
Moderator: Bilpleie - Bilstereo

-2003 Volvo S60 2.4D
-1981 Porsche 911 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke handle med bestbilsetereo.no

Etter du har betalt så hører du ikke en lyd fra dem.

Ikke tar dem telefonen, ikke svarer dem på sms eller mail. eneste mail jeg har fra dem er selve ordrebekreftelsen...

Fikk heldigvis pengene igjen siden jeg betalte gjennom paypal:)

-Toyota Hiace 4wd d4d 2.5TDI 2005

-Skoda octavia combi 4x4 1.9TDI 2004

-Audi 80 Avant 2.0 bensin

-Peugeot Partner 1.4 Bensin varebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår