Gå til innhold

Forterket Fjærer.

Ranger emnet


comodin

Anbefalte innlegg

Har et lite problem.

På min bil så har jeg såpass mye last bak at bilen blir baktung. Dette gjør igjen at cam vinkelen på bakhjulene blir feil... (så mye at de ikke greier og justere dem på kontoll). Så vet jeg at det fins noen fjærer som er sterkere enn orginalen. Men vet ikke hvor jeg får tak i dem? er det noen som vet? Bilen er en Omega B Seedan 1994 2.0 L. Eventuelt om det hjelper og sette på 3. literens fjærer?

Må ha en fin dag/ Kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et lite problem.

På min bil så har jeg såpass mye last bak at bilen blir baktung. Dette gjør igjen at cam vinkelen på bakhjulene blir feil... (så mye at de ikke greier og justere dem på kontoll). Så vet jeg at det fins noen fjærer som er sterkere enn orginalen. Men vet ikke hvor jeg får tak i dem? er det noen som vet? Bilen er en Omega B Seedan 1994 2.0 L. Eventuelt om det hjelper og sette på 3. literens fjærer?

 

 

Invister i Koni dempere, disse får du kjøpt hos bsbildeler som er beregnet for orginale fjærer, og ikke senk.

97- Volvo V70R AWD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Invister i Koni dempere, disse får du kjøpt hos bsbildeler som er beregnet for orginale fjærer, og ikke senk.

 

Bilen blir ikke høyere av nye dempere.

 

Om det passer fra STV så burde det være en smal sak å få tak i ;)

 

Eller, om det kun er camberen som er problemet så kjøp deg ett camberkit.

1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt

''The one who shall be last...

Will be sideways and smiling!'' :D

 

monstergarasj på Instagram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den vil nok bli høyere med de fjærene ja, den kommer også til å sige ned når du har last... men sikkert ikke lenger ned enn dit din er originalt vil jeg tro :)

1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt

''The one who shall be last...

Will be sideways and smiling!'' :D

 

monstergarasj på Instagram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp.. for saken er den at den forgje eieren hadde hestehenger. så da hadde ho satt på noen ekstra stive fjærer for og ta lasten. og det funka hos meg og, helt til de fant ut at den var knekt.. så jeg skiftet til ogrinale. men da begynte den og bli veldig lav.. ser senket ut. Men da vil det hjelpe og sette på stv fjærer altså....

Må ha en fin dag/ Kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår