Gå til innhold

Kjøpte meg ny bil igår!:)

Ranger emnet


ELLINGSEN

Anbefalte innlegg

  • Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

langt bedre enn det skrottet av 93..hehe.. neida..

 

Den er klart tyngre, veier 1505 kg med utstyr.. Men det deilige med 2.8'n er dreimomentet og at den er sterk i bånn. 320 og 325 sliter der. Ellers skal jeg sette på justerbar understell, blir vel noe bedre da. Kjøreegenskapene er litt dårligere enn coupen. Merker den er noe mykere.. Men mye mer cruise bil uansett :) Blir vel kanskje en chip og et gromt effektanlegg også.. :)

Allroad 2.5TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er litt usikker..har testa 328 med ess.. syns ikke det er helt verdt pengene.. Den får værtfall ikke så mye hk som de oppgir vil jeg tro. 0-100 på 5.1 mins jeg det stod på dems hjemmesider med ESS. M3 3.2 går vanvittig mye bedre..

 

Men chip, grenrør, filter, eksos og bytte kam så får man ut over 40 ærlige hk. :)

Allroad 2.5TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva ser jeg, har du fått nytt nick også?

 

Flott bil, liker den fargen og hardtopp gjør bilen meget sportslig. Litt mer coupepreg enn de vanlige man ser....

 

Hva skjer med gamle bilen da?

 

Jeg venter til høsten 2005 for å se hvordan den nye 3-serien blir før jeg bytter ut min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BMW-328

Mins jeg leste at det stod 7.5 på cab og 7.2 på coupe i bmw boka. Er rart, men man merker STOR forskjell fra 323'n som hadde 8 blank..

Du merker fort tiendelssekundene når tiden er så langt nede, det er det ingen tvil om.

 

Du har også bedre mulighet enn 2.5litern til å hente ut effekt.

 

I helgen får jeg se E46 M3 CSL som ett klubbmedlem i BMWCCN, det er faen med en av de råeste maskinene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BMW-328

 

Kan vist sette på 325 innsug på 328.. Det er vist mye større på 325'n :)

 

 

Ekke så dumt det nei...;)

 

Gi deg godt råd om å montere på Z3 stag på giret så du får "short shift"

 

Hjelper jo endel med effektanlegg og......men for all del ikke chip 328....omprogramer den!!!!!

 

Gratulerer med bilen......Er vel ikke tilfeldigvis montrealblau?....

 

Jeg som håpe ikke det skulle bli så mange med 328-----hehe ta oss et lite race til sommern da.

:pimp EYE CANDY :pimp

 

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår