piijay Skrevet Mai 16, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2012 Hei, Har akkurat kjøpt med en Audi A4 2009 modell, med orginal integrert stereo. Problemet med den er at den tydeligvis ikke vil spille mine brenne-cd'er. Den spiller vanlige "orginale" cd'er, men altså ikkje brennecd'er. Har prøvd både med WAV-filer og MP3-filer på cd'en, men det eneste som kommer opp i displayet er "Unreadable CD".. Noen som har noen tips, evt har vert borti det samme?? Takknemmlig for svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Mai 16, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2012 Virker som spilleren din kun spiller vanlige CD-er og ikke MP3. Prøv å brenne lydfilene som vanlige Audio-CD-er med ca 74min musikk per CD, og ikke brenne de som MP3. Altså ikke brenne som en data-CD, men som en Audio-CD. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piijay Skrevet Mai 16, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2012 Hei, Det virker ikke som det er det som er problemet.. Har prøvd både gamle audio-cder som fungerte i min gamle BMW, og nye cder brent som MP3.. Kan det være noe med kvaliteten på filene som er brent inn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Mai 16, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2012 Støtter den MP3 altså? Har du prøvd å brenne en nyere audio-CD? Generelle tips når spillere ikke vil spille brente cd-er er; å brenne på lavere hastighet, brenne på et annet CD-merke, samt å huke av for "finalize CD". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg