Blondyy Skrevet Mai 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2012 Skulle starte opp og kjøre min celica i dag, som har stått i hele vinteren. Det har ikke vært noe problem med den tidligere når jeg brukte den før vinteren . Den var strømtom ,så brukte startkabler, kjørte opp bakken utenfor huset, når jeg skulle snu ,så bare dabbet den av ,og var helt dau. Prøvde og trillstart ned igjen, men ingen respons. Så startet vi opp med kabler igjen, og bilen gikk som ei klokke opp og ned bakken, men så slokna den bare igjen. Hva kan være feil? virket helt merkelig. (ingen varsellamper som lyser elns) Siter Toyota Celica T20, 97mod Toyota Celica T20, 96mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet Mai 11, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2012 Jeg hadde nøyaktig samme problem med rx7'n når jeg tok den ut fra låven etter vinterlagring i forrige uke. Tenkte først dynamo, men testa med et annet batteri først, og det viste seg at det var batteriet som var defekt. Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet Mai 11, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2012 Jeg ville tatt ut batteriet og ladet det opp på nytt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf2td Skrevet Mai 11, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2012 deffekt batteri eller dynamo!:). mål spenningen på dynamo:yodude: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondyy Skrevet Mai 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2012 Takker for svar! Får prøve med nytt batteri da:) Siter Toyota Celica T20, 97mod Toyota Celica T20, 96mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
båten Skrevet Mai 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2012 Samme hos meg,slutt på strøm når man kjørte. Ladet batteri,neste dag ikke start. Nyladet batteri og måling viste alt ok. Neste dag dødt. Feilen? Ødelagt batteri.1 celle defekt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy1033 Skrevet Mai 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2012 lad batteriet , dei fleste batterier lader seg ut når dei står uten å bli brukt lenge :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 16, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2012 Alle batterier har selvutlading, tommelfingerregel 1% pr dag. Et utladet batteri som blir stående vil sulfatere, om ille lar de seg ikke lade opp igjen med vanlig lader. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg