92anders Skrevet Mai 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2012 Har folk gode erfaringer fra TM tuning? Noe jeg burde passe på? :) Har bestilt 2 ting derfra nå nylig, og lurer bare på hvor høy tollen pleier å bli, og hvor lang tid det tar før det kommer til landet? :) Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marzo Skrevet Juli 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2012 Fikk du delene? Ser folk melder om leveringsproblemer om dagen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet Juli 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2012 Nope. Har ikke fått noen ting. Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet Juli 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2012 Fler enn meg som ikke har fått det de skulle? Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marzo Skrevet Juli 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2012 Som nevnt er det problemer med leveransene fra de nå om dagen. Mitt tips er å sende en mail å etterlyse delene, evt refusjon og trekke kjøpet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet Juli 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2012 Mail har jeg sendt 1000vis av. Men han lovte at den ene delen var sendt ut. Venter litt til før jeg ber om penga tilbake. De svarer ikke før 1 uke etter at jeg har sendt mail alikevell. Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1994 Skrevet Juli 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2012 kjenner jeg blir irritert på de folka selv når jeg har lest hva du har skrevet om de delene du har bestilt. Skjønner ikke hvorfor dem ska være sånn :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet Juli 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2012 Helt vilt egentlig. Bestilte detta den 10. Mai. Da skjønner du kanskje... Sjekker postkassa like spent hver dag, men blir alltid like skuffa. Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juli 20, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2012 Ta et lite søk på tmtuning på google, det burde skremme de fleste fra å handle der. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet Juli 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2012 Har sett en hel haug med folk som ikke får tingene sine der ja. Men har bare hørt bra om de før jeg bestilte derfra, men tro meg, bestiller aldri derfra igjen. Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juli 20, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2012 Går man noen år tilbake så fungerte nok TMTuning, men det siste året er det ikke mange fine ord å høre om de... Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marzo Skrevet Juli 23, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2012 Har selv handlet derfra problemfritt tidligere, men på flere forum de siste månedene at TM har slitt med å levere. De unskylder seg med omlegging av interne systemer etc, men gir heller ikke noen skikkelig tilbakemelding til kundene sine. Det er fremdeles håp, men det er et lite et... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet Juli 23, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2012 Har nå fått mail tilbake. Skrev 4-5 like mail, hvor jeg kritiserte de for utrolig dårlig kundebehandlig og at de bare kunne legge ned, drite i å satse på nettbutikk hvis de ikke kan gjøre kundene sine fornøyd. De sa at ledningsnettet ER sendt, og det ble sendt for 1 uke siden da de sa det skulle bli sendt, får håpe de snakker sant men har fortsatt ikke fått noe. Så jeg håper på denne uka, eller neste. Når det gjelder R-girkula, så får de ikke inn denne (dette forteller de nå, nesten TRE måneder etter bestilling) og at jeg skal få tilbake pengene. Jeg sa at jeg forventet pengene denne uka, så fort de har lest mailen. Så jeg råder de som har bestilt fra TM Tuning før og har hatt bare gode erfaringer, ikke bestiller derfra noe mer. I hvertfall ikke hvis dere ikke er sikre på at de har orden på alt av system, eller om du bare har jævlig god tålmodighet. Noe jeg absolutt ikke har. Men hvem har det når man må vente på noe man har bestilt i over 2 måneder, nesten 3? Anders - Har gladnyheter i tråden! Skal få opp bilder i kveld! :) Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Juli 23, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2012 jeg har bare gode erfaringer fra TM Tuning,var litt land leveringstid med eller så var alt helt kurrant.Men så skal det sies at det er nok en liten stund siden sist jeg bestilte noe derfra. Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet Juli 23, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2012 Anbefaler deg og tenke deg om både to og tre ganger før du bestiller derfra i nærmeste fremtid. Da kan du utvikle en hel haug frustrasjon o.l. Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg