Gå til innhold

Bil anlegg

Ranger emnet


Jarl Ivar

Anbefalte innlegg

Nei, for du må ikke finne på å begrunne det.... At jeg har testet det meste som er å få av bilstereoutstyr, det teller liksom ikke. Men at DU liker LIB skal bety at det er det beste som finnes. Så jeg vet ikke hvem som skal le av hvem jeg ;)

Greit nok at LIB spiller helt ok, men det er langt ifra de mere påkostede merkene som jeg nevner over her

 

Jeg har vel aldri gitt utrykk for at det er det beste som finnes.

Jeg kom med et forslag til subwoofere som faktisk spiller bra og passer til budsjettet hans.

Og i den prisklassen mener jeg han skal leite en stund for å finne subwoofere som er bedre.

 

Du må slutte med å kommentere hver gang folk her inne kommer med forslag til produkter som ikke står på din liste over "godkjente produkter".

Andre har vel like mye rett som deg å komme med forslag uten at du skal rakke ned på hvert eneste inlegg?

Endret av Blast_off
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg rakket da ikke ned på noe som helst? Jeg spurte bare hvor du hadde sett at folk anbefalte disse LIB subene.

Hvilke LIB suber er det du sikter til her egentlig? De nye kopiene av DD?

Det er klart du skal få komme med forslag til suber, men da må også det du sier være fakta. Hvis noen har anbefalt en bra sub til 2000kr feks, så kan ikke du komme med forslag til en annen dårligere sub, og si at den er bra hvis du ikke har testet den i forhold til det andre som er foreslått. Da må du i tilfelle ta det til deg hvis noen sier at det ikke stemmer ;)

Endret av cossiemk1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger jo bare se på elementet, så ser du likheten med DD. Litt merkelig at de kommer med noe som er så likt, nå som DD gjør det så bra i tester rundt i hele verden. Jeg synes ikke den LIB suben spiller noe bedre enn den billigste DD suben, og den koster 1700,-

Når det er sagt, så er disse nye subene fra LIB betydelig bedre enn de gamle, men til den prisen så er de ikke sååååå bra.

Nå er jo også innehaveren av butikken veldig aktiv inne på bilstereoforumet, men jeg skal ta en titt, og se hvem andre enn dem selv som anbefaler denne, og hva de sammenligner med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du mener det er helt OK.

Jeg er nok ikke helt enig at den billigste utgaven til DD er helt på samme nivå som den.

Her blir vi vel aldri enig uansett :)

At det er en DD kopi er vel feil å si også. Har sett ganske mange kjente merker som bruker dette designet.

 

Men nok OT i denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår