Royandr Skrevet Mai 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2012 Hei. har en audi a3 1,8t 1997 modell som "jukserser" når jeg kjører... noen som har noe på peling på hva som er galt? har en liten mistanke om att det er dysene som er tette, er det noen som vet om det er en lett jobb å skifte selv og hvor jeg kan få kjøpt dyser? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2012 Velkommer til Bilforumet :) Begynn med å ta en diagnose. At dysene er tette er heller tvilsomt, er filter før fuelrail samt filter i innløpet på dysene. Sjekk også LMM. Om mulig kan du beskrive fjuskingen litt bedre ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Royandr Skrevet Mai 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2012 har hatt diagnose på bilen, har også sjekket og tykk test allt av vakuum slanger osv, lmm er helt ny, turboen er tipp topp stand, sjekket bensin filteret og det var det mye grums i så det har jeg skiftet det. bilen fjukser så godt som helle tiden, mindre når den er kald, det kan virke som om bilen for for lite eller for mye drivstoff, eller att den ikke er rett blanding. for en drøy var jeg på verksted for å feilsøke bilen og etter att de hadde holdt på med bilen så var det den eneste konklusjonen de kom med var att dysene kansje var tette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Royandr Skrevet Mai 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2012 Velkommer til Bilforumet :)Begynn med å ta en diagnose. At dysene er tette er heller tvilsomt, er filter før fuelrail samt filter i innløpet på dysene. Sjekk også LMM. Om mulig kan du beskrive fjuskingen litt bedre ;) har hatt diagnose på bilen, har også sjekket og tykk test allt av vakuum slanger osv, lmm er helt ny, turboen er tipp topp stand, sjekket bensin filteret og det var det mye grums i så det har jeg skiftet det. bilen fjukser så godt som helle tiden, mindre når den er kald, det kan virke som om bilen for for lite eller for mye drivstoff, eller att den ikke er rett blanding. for en drøy var jeg på verksted for å feilsøke bilen og etter att de hadde holdt på med bilen så var det den eneste konklusjonen de kom med var att dysene kansje var tette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil201 Skrevet Desember 16, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2012 har hatt samme problemet når jeg kjørte til italia. be dem sjekke coilene. jeg fikk ingen feilmelding under diagnose, men feilen lå på coil nr2 fra venstre hos min . Sjekk verkstedet eller en som vet hva han gjør. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg