engern Skrevet Mai 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2012 (endret) Jeg trenger nye sommerdekk, kjører i dag med 225/35/18 på 8" brede felger, men den dimensjonen er visst ikke lett å få tak i. Ingen har det på lager så det må bestilles. Siden dekkene mine er extremt slitt, så haster det å få på nye. Jeg har derfor vurdert om jeg skal prøve 215/40/18 dekk i stedet. Men er litt usikker på om det passer på 8" brede felger? Litt strekk blir det sikkert,men det går bra. Bare det ikke blir så mye at det blir utrygt å kjøre med. Edit: Rettet det til 225 Endret Mai 3, 2012 av engern Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2012 Tror du mangler ett tall i dekkstørrelsen du oppgir (225?), men det går meget bra med 215 på 8" felg. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pizzaboi Skrevet Mai 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2012 215/40-18 dekk passer ja. 215/35-18 er også en alternativ dekk-dimensjon.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg