Smokeking Skrevet April 30, 2012 Rapporter Share Skrevet April 30, 2012 Fått meg ny firmabil av rette sort (på tide) Fått gjort litt med den men ikkje ferdig:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentommy Skrevet Mai 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2012 Bra din ordna deg tråd!:-) Hva slags pæreholder brukte du for å få lys nederst i bakløktene? Siter 05' Toyota HiAce 2.5 D-4D! 00' Mercedes-Benz E200 Elegance S210! BoligPartner v/ Ken Tommy Fredriksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smokeking Skrevet Mai 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2012 brukte det fra baklykta til en 240, måtte bore hull på høyre side å koble meg inn på kjøre lysa. på venstre side måtte eg ta vekk en skillevegg i lykta og kople tåke lyse på kjøre lyse. Bruker tåke lyse bak til ryggelys på hengeren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentommy Skrevet Mai 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2012 Okei :-) Gjør seg med lys nede i baklyktene :-) Siter 05' Toyota HiAce 2.5 D-4D! 00' Mercedes-Benz E200 Elegance S210! BoligPartner v/ Ken Tommy Fredriksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentommy Skrevet Juni 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2012 Kobla lyset som du har det i bakløktene nå, men på høyre løkta så er det mer lys.. Lyser i hele nedre del.. Det gjør det ikke på den sia som det er tåkelys orginalt.. Er det slik på din også? Ser det ikke helt på bilda :p Siter 05' Toyota HiAce 2.5 D-4D! 00' Mercedes-Benz E200 Elegance S210! BoligPartner v/ Ken Tommy Fredriksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smokeking Skrevet Juni 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2012 Var sånn på min også, det er en skillevegg på venstre side. Eg tok å laget hull på bak siden av lykte rett under pæra og fikk ut den veggen. limte lykta med tex 7 etterpå:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentommy Skrevet Juni 16, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2012 (endret) Prøvde å skru opp løkta for å få ut den veggen uten hell :p fikk ikke av glasset.. Men får skjære høl da :) BTW! Jeg får opp tåkelyslampa i dashen når jeg setter på kjørelys.. Den kommer etter ca 30sek.. Har du det sånn også? Har jo klipt bort orginale pluss ledningen til tåkelyspæra. Endret Juni 16, 2012 av Kentommy Siter 05' Toyota HiAce 2.5 D-4D! 00' Mercedes-Benz E200 Elegance S210! BoligPartner v/ Ken Tommy Fredriksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smokeking Skrevet Juni 16, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2012 Prøvde det samme eg også uten hell:-) Tror ikkje eg får opp det lyse men kan sjekke det opp imorgen. Kjører aldri med kjørelysa kun park å tåkelys:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentommy Skrevet Juni 16, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2012 Kommer opp ved park og tåkelys også.. men ikke ved pos 0 ved brytern da.. altså automatisk kjørelys.. Åssn kobla du det? Jeg tjuvkobla meg inn på parken jeg da.. kun + polen. Siter 05' Toyota HiAce 2.5 D-4D! 00' Mercedes-Benz E200 Elegance S210! BoligPartner v/ Ken Tommy Fredriksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ascona75 Skrevet Juni 17, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2012 klippet du ledningen som er til tåkelyset, hvist ikke så går strømen "tilbake" til lysbrteren og når du tar på park el. nærlys vil du få tåkelyset i displayet. Altså du må klippe ledningen og kobble deg innpå, ikke bare jumpe deg innpå. Siter Toyota Avensis 2013 Toyota Hiace 2008 Opel Rekord 1982 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentommy Skrevet Juni 17, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2012 Jo, klipte ledningen, så får det ikke til å stemme :p Gjorde det med en kompis, og han fikk opp samme lampa :p Siter 05' Toyota HiAce 2.5 D-4D! 00' Mercedes-Benz E200 Elegance S210! BoligPartner v/ Ken Tommy Fredriksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smokeking Skrevet Juni 17, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2012 Får ikkje noe lys eg, å da har eg bare klippet ledningen og koblet meg inn på kjørelyse[ATTACH]31536[/ATTACH] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juni 17, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2012 Sikker på at du klipte riktig ledning da? Klipper du jord istedet for pluss, vil du fortsatt få lys i bryteren... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentommy Skrevet Juni 17, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2012 Mener jeg klipte den røde.. Ut å kikke! ;p Siter 05' Toyota HiAce 2.5 D-4D! 00' Mercedes-Benz E200 Elegance S210! BoligPartner v/ Ken Tommy Fredriksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentommy Skrevet Juni 17, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2012 Var akk ute å kikka. Jeg hadde satt pluss der minus skulle stå på den nye pæreholderen. :p me stupid:P Siter 05' Toyota HiAce 2.5 D-4D! 00' Mercedes-Benz E200 Elegance S210! BoligPartner v/ Ken Tommy Fredriksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg