prippsen Skrevet April 29, 2012 Rapporter Share Skrevet April 29, 2012 (endret) har en volvo 850 2,4 94mod (motor 96mod) bilen kubber noen ganger på tomgang men om jeg kjører den ca 5 min er den helt fin igjen.. har byttet bensinpumpe rele og dette hjalp en god del men den er ikke 100% noen som vet hva det kan vere?? mistenker at den har litt lavt turtall men dette vet jeg ikke fordi turtalsmåleren er godt under 0 når bilen er av :/ kan det være bensinpumpen? Endret April 29, 2012 av prippsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flatpedal Skrevet Mai 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2012 Hva betyr det å kubbe? Siter Klikk Liker ute til høyre hvis du liker dette innlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prippsen Skrevet Mai 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2012 den dør ( stopper) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg