nils12345 Skrevet April 26, 2012 Rapporter Share Skrevet April 26, 2012 Heisann jeg lurer på hva som kan gjøre at bilen svinger/rykker til siden når jeg kjøre? er spesielt når jeg svinger. håper på svar fortest slik at en kan få ordnet opp i denne feilen. Mvh: Nils Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 27, 2012 Rapporter Share Skrevet April 27, 2012 Kan du prøve å forklare problemstillingen litt bedre? Slik jeg tolker det du skriver så har du enten feil hjulstilling, eller enda, noe løst i hjulopphenget. Om sistnevnte er tilfelle så bør all kjøring opphøre inntil det er fikset. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nils12345 Skrevet April 27, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2012 Kan du prøve å forklare problemstillingen litt bedre?Slik jeg tolker det du skriver så har du enten feil hjulstilling, eller enda, noe løst i hjulopphenget. Om sistnevnte er tilfelle så bør all kjøring opphøre inntil det er fikset. ja virker som det er noe løst i hjulopphenget. Det virker som hjulet går der det vill når jeg kjøre:S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg