raanerud Skrevet April 26, 2012 Rapporter Share Skrevet April 26, 2012 Hei. Jeg må skifte den ene tåkelyspæra på min 2002 Passat 3BG.... så mitt spm. er.. Hvordan gjør jeg det? Jeg har forsøkt å google det, leita etter no skruer eller no anna lurt men finner ingen fornuftig måte å gjøre dette på. Jeg har ikke instruksjonsboka. - Hva slags sokkel er det på tåkelyspæra? Tips? Siter "Gamle biler pajer fordi de er gamle, nye biler pajer fordi de er stusslige" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet April 26, 2012 Rapporter Share Skrevet April 26, 2012 Du drar bare av den svarte plastikken rundt tåkelykta og skrur ut de 2 skruene som kommer fram da Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JensA Skrevet Mai 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2012 Du drar bare av den svarte plastikken rundt tåkelykta og skrur ut de 2 skruene som kommer fram da Du har sikkert fått det til no, men eg vil bare legge til at det er tre skruer:P og det er H3 pære Siter VW Passat 1,9Tdi 2003 mod VW Golf 1,9 Tdi 2004mod (solgt) Subaru Legacy 2,2 1992mod (solgt) Audi 80 2,0 1992mod (solgt) VW Derby 1,3 1977mod (oppussing) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg