WilliamHirst Skrevet April 25, 2012 Rapporter Share Skrevet April 25, 2012 Jeg har en a4 1.8 turbo 97 modell, har montert chip og åpent luftfilter på den. Syns å lese en plass (husker dessverre ikke hvor) at jeg kunne bytte den n75 ventilen fra en s2/s4 som òg kunne bidra med effekt økning? stemmer dette? hvor kan jeg eventuellt kjøpe en slik ventil? har sett inne på norskbildelesenter.no, men finner ikke noe som heter n75 ventil, har den et annet navn der kanskje? Help me please :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quattrocoo Skrevet April 25, 2012 Rapporter Share Skrevet April 25, 2012 Veit ikke helt om det er noe å satse på, var no greier med min N75 ventil på A4'n min tidligere også. Bilen bare fjuska. Diagnosen var "maksimalt turbotrykk oversteget". Så etter dette kjøpte jeg helt ny original N75 ventil til min modell, og siden da har bilen gått smertefritt. :) Bilen er chippet, større eksosanlegg og Kon filter, samt større intercooler og lader pr dags dato 1,1bar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPedro Skrevet April 28, 2012 Rapporter Share Skrevet April 28, 2012 vis du skal ha en N75 ventil så sats på TTs sin ventil.. den tåler mer enn den orginale.. Siter -Audi S6 2.2T 1997 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet Mai 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2012 Må bytte turbo visst du skal ha mere enn ca 210-220hk Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg