Gå til innhold

WilliamHirst

Bruker
  • Innholdsteller

    16
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om WilliamHirst

  • Bursdag 02/24/1984

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    Bil og jobben
  • Modell (eks S4)
    S4
  • Biltype (eks Audi)
    Audi
  • Årsmodell (eks 1995)
    1993
  • Yrke eller sivil status
    Mekaniker hos FMC
  • Motor (eks 1.6)
    2.2
  • Fylke
    Møre og Romsdal

Contact Methods

  • Bosted
    Kristiasund

WilliamHirst's Achievements

  1. Hei. Har en 2000 modell w163 ml270 med foldetak. Når det regner så merker jeg det er vann på gulvmatten ved førerstolen. Har tatt av dekselet på a-stolpen og lokalisert en gummislange som skal drenere. jeg ønsker å stake opp denne, spørmålet mitt er da egentlig om jeg kan gjøre det på en annen måte enn å måtte ta ned hele taket mitt. På forhånd takk :)
  2. Har en T4 som nevnt og sliter med viften som er i kupeen foran, uansett hvordan jeg vrir på bryteren så vil den ikke starte (dette er da den som blåser luft opp mot frontruten om tvil
  3. [ATTACH]39733[/ATTACH] Jeg antar du mener denne beholderen? Som du ser på bildet så er det rikelig med væske og det er over slangen, men skal se om jeg får den opp på bukk i morgen og sjekke litt mere. Takker for svar :)
  4. Har sjekket beholderen og den er det rikelig med væske på enda, så virker ikke som en typisk lekkasje. Har ikke fått sjekket under bilen enda, men er det lett å finne den slavesylinderen eller er den gjemt bort så jeg må demontere en god del? takker for svar :)
  5. Heisann. Var å kjørte bilen i går kveld og når jeg kom til ett kryss hvor jeg måtte bremse, så datt clutchen rett i gulvet i det jeg giret ned samtidig som jeg bremset og clutchet. Noen som har vært borti dette? tok ned panelene under rattet for å se om splinten hadde knekt eller noe (den som holder pedalen) men den var hel. trenger sååårt hjelp damndamn
  6. Så da viser den 1 bar 'feil' da med andre ord?
  7. Jeg har en c4 S4 2.2 T som kutter ved høyt trykk, i følge kjøre-computeren så lader den 2.4 bar!!!! er dette reelt? Bilen er chippet og byttet manifold på den fra original s4 til original rs2 manifold. Lurer på om kanskje map-sensoren ikke klarer å levere nok til motoren siden den kutter når den når 2.4 bar. Er det noen som har grei peiling på dette her og kan hjelpe meg? mvh William
  8. Heisann. Jeg har som overskriften sier, en audi s4, '94 med 2.2 motor. Var å kjørte litt nylig og når jeg skulle gi på og dra ut litt gir, rakk jeg akkurat å begynne på 3. giret før jeg mistet all pådrag ( jeg trødde gass-pedalen rett i gulvet) og farten datt. Jeg slo av tenningen etter jeg hadde trillet til en buss-lomme som var i nærheten og ventet i 2-3 min før jeg fyrte opp bilen og kjørte hjem. Noen som har vært borti dette før egentlig? Noen tips? Mvh William Hirst
  9. Jeg har en a4 1.8 turbo 97 modell, har montert chip og åpent luftfilter på den. Syns å lese en plass (husker dessverre ikke hvor) at jeg kunne bytte den n75 ventilen fra en s2/s4 som òg kunne bidra med effekt økning? stemmer dette? hvor kan jeg eventuellt kjøpe en slik ventil? har sett inne på norskbildelesenter.no, men finner ikke noe som heter n75 ventil, har den et annet navn der kanskje? Help me please :D
  10. Heisann :D jeg har nylig kjøpt meg en 97 mod a4 1.8 T, og skal kjøpe meg sånn resirk-ventil for å få bedre lyd på den :p men etter å ha sett på bildene her og forklaringene så blir jeg usikker, det står jo alle veier lixom :( HVA er riktig egentlig? kan noen hjelpe meg? mvh William
  11. Kjørte en tur i dag og da merka jeg en jævli skrape/skjære lyd fra venstre trommel, metall mot metall ligner det veldig på. Tatt av hjulet og da gjenstår det å få av trommel-huset, hvordan gjør jeg det? damndamn noen som har suuupertips til meg? :D skal nevnes at det er 95 modell polo med 40 kw :p
  12. Jeg trakk nettopp en 45 kvadrat + kabel der igjennom, og den er ikke så veeeldig tynn at det gjør noe, men gikk da bra :D
  13. Takker for svar, gleder meg til å gyve løs på dette når jeg får delene jeg trenger over helga ;) :D
  14. Da har jeg klart det store å bøyd overnevnte del dessverre :( var så uheldig å treffe en rundkjørings-kant når det var så jævli glatt på onsdagen, og da ble den bøyd. Skal nevnes at det er høyre frem. Har bestilt ny del nå, men det jeg da lurer på er om det er noe mere enn bare den jeg trenger? er det noen deler som bør byttes ved samtidig?? takker for svar :) hilsen william
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår