Gusern Skrevet April 25, 2012 Rapporter Share Skrevet April 25, 2012 Jeg har tenkt å bytte ut de orginle frontlyktene med xenon. Er det mulig å få feilmeldinger av dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet April 25, 2012 Rapporter Share Skrevet April 25, 2012 Kommer an på årsmodell, men sansynligvis ikke. Er det canbus på bilen din så må du kjøpe xenonkit som overstyrer can busen slik at det ikke blir feilmelding. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gusern Skrevet April 25, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2012 det er en 2000 modell. Det er orginalt xenon så syns det er rart hvis det å kun bytte lykter skulle by på problemer.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet April 25, 2012 Rapporter Share Skrevet April 25, 2012 Originalt xenon ja, nei da er det ikkeno problem, kjør på. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet April 25, 2012 Rapporter Share Skrevet April 25, 2012 Når du har xenon kan du ikke bruke de jalla "styling" lyktene du får kjøpt over alt, de passer kun til biler med halogen. Xenonpæra passer ikke i sokkelen. Tror faktisk ikke du får taki no anna enn orginal lykter når du har org. xenon.. Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gusern Skrevet April 25, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2012 det høres jo merkelig at det ikke finnes andre lykter på markedet enn de orginale.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gusern Skrevet April 26, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2012 Ingen som vet om noen lykter jeg kan putte mine xenon pærer i? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet April 27, 2012 Rapporter Share Skrevet April 27, 2012 finnes ikke.. Sånn er det bare Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gusern Skrevet April 30, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2012 Det har jeg vanskelig for å tro Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet April 30, 2012 Rapporter Share Skrevet April 30, 2012 Er spesiell utforming som original xenonpære passer i, i lyta. Lite marked for slike lykter da. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gusern Skrevet April 30, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2012 finnes mange passater med orginalt xenon, så er vel et bra marked vil jeg si.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg