Moccelite Skrevet April 24, 2012 Rapporter Share Skrevet April 24, 2012 (endret) Leiter etter styling til VW Passat 1991 modell... Har sett etter både på streetdesign og bsbildeler og ikkje minst e-bay. Men finner bare til dei nyere modellene. Vet dere om det passer overens? Eller finnes det andre sider med styling som kan passe denne modellen bil. Det eg tenker på er lykter, fangere o.l :) TIPS MOTTAS MED TAKK :D Synes bilen min er så kjedelig orginal! :p Endret April 25, 2012 av Moccelite Siter Hilsen ei Bilgal jente :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet April 25, 2012 Rapporter Share Skrevet April 25, 2012 det fnnes uhorvelig mye på ebay.spes i tyskland. bs bildeler har jo endel til 35i,men de er stort sett like alle sammen. har selv passat 35i b3 og den nåværende er nr 5 i rekken av denne typen. Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moccelite Skrevet Mai 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2012 Så eg kan sette på styling fra en 1993+ på en 1991 modell? Siter Hilsen ei Bilgal jente :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2012 Tror ikke det vil gi videre god passform. Styling for 35i går opp til '93 med skille når facelift (B4) kom. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Mai 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2012 orginal fangerene fra facelift passer. framme passer alt,mens bak passer kun selve plastfageren.Dette gjelder kun orginal fangere.disse finnes det en å annen plastbit til. Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg