rakriste Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Hehe... klarer ikke å holde fingrene fra noen av bilene jeg eier. Kjøpte cabrioen i våren 2003. Den ble importert i 1998, så og si helt rustfri, 1979 modell. bygd om til gti, motor/interiør og styling. slik så den ut.. Selve sufletten (taket) var ikke noe å skryte av, det lakk ingensteder heldigvis.. men på tide med nytt motoren, relativt sprek, men skal modifiseres. (skal på huggeren i morgen 23/3 og se på en 2.0 gti motor som skal settes i.) bilen etter første polering for sommeren 2003. I sverige for å bytte tak (høsten 2003 Endelig ferdig.. godt fornøyd med resultatet.. utnyttet sjansen når jeg var i sverige til å kjøpe en del styling (lykter++++) dette ble montert i dag 22/3-04, skal ta litt bilder om noen dager) FLERE BILDER ER PÅ VEI!!! Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Prosjekt er morro :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 5700??????:eek: :eek: :eek: Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHU Skrevet Mars 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 Hvilket firma i sverige benyttet du deg av? Og hva kostet toppen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 kan jeg kjøpe den for 5800? :D Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Mars 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 Originally posted by JHU Hvilket firma i sverige benyttet du deg av? Og hva kostet toppen? Jeg benyttet meg av top'n'trim i Göteborg. Sufletten (inkl bytting) kom på 5700 svenske kroner. Byttet ikke innertak eller fõr. Veldig fornøyd med resultatet og kan trygt anbefale denne bedriften på det varmeste. Hyggelige folk!! Og alt er tilsalgs om en trenger penger eller om ett godt tilbud dukker opp :) Men nei bilen er ikke tilsalgs nu.. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Mars 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2004 Noen nye bilder her og... Endelig er sommerbilen tatt ut av garasjen.. :) Side blinklys i klarglass, (e-merket) Nye baklykter i klarglass. ble en mye bedre og stiligere effekt med disse lyktene. interiøret idag... ikke helt strøkent, men duger foreløbig. nye panserløftere fra inxx hører og med, chrome er godt.. Venter bare på den nye motoren nå.. 2L, hentes på mandag (29/03-04) innkjøpt er oxo alu.tanklokk med ring. dessverre er det ett eller annet som gjør at lokket ikke sitter skikkelig fast.. men midlertidig er iallfall ringen der... Noen som vet om billig/bra styling nettbutikker i tyskland hvor jeg kan kjøpe emblemfri grill og chrome hovedlykter??? trenger dette til cabrioen min... HASTER!! takk. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Mars 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 Må jo få deg blanke blinkpærer bak! Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Mars 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 hehe,, den ventet jeg på... pærene som sitter i fulgte med... skal bytte de når jeg har råd. blanke pærer er dritdyrt. noen som vet om det fås blanke små til side blinklysene og? Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik_H Skrevet Mars 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 Skal bilen forbli hvit? Siter - '82 Golf - Store planer! Liten lommebok.. Solgt- '92 BMW 318is. Solgt- '06 VW Golf GT 1,4 TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Mars 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 har lyst og planlegger å lakkere den.. kunne tenkt meg lyseblå, grå ellers sølvgrå med blåskjær. men for ta det etter at det andre prosjektet er ferdig.. trenger en bil å bruke Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Mars 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Ny enkellys/emblemfri grill og klarglass/chrome hovedlykter ble bestillt i dag hos Powerzone. ca 3 uker så er hele greia i klarglass. Hentet 2L motoren idag. Gikk umiddelbart igang og demonterte servopumpe, eksosmanifold og starter (kan ikke brukes i min bil), så nå skal den får seg en skikkelig vask og ett strøk med maling før den blir puttet inn i cabben. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Originally posted by rakriste Ny enkellys/emblemfri grill og klarglass/chrome hovedlykter ble bestillt i dag hos Powerzone. ca 3 uker så er hele greia i klarglass. Hentet 2L motoren idag. Gikk umiddelbart igang og demonterte servopumpe, eksosmanifold og starter (kan ikke brukes i min bil), så nå skal den får seg en skikkelig vask og ett strøk med maling før den blir puttet inn i cabben. 3 uker?? ville heller satset på 3 mnd.... uansett nice ride.... og det du gav for den er jo latterlig billig... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Mars 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Originally posted by nitewlkr 3 uker?? ville heller satset på 3 mnd.... uansett nice ride.... og det du gav for den er jo latterlig billig... Takk. Skal få den i bedre stand og, interiøret ser helt forjævelig ut. hvit, eller var hvitt, Har du dårlig erfaring med powerzone?? Sist jeg bestilte fra dem, tok det faktisk ikke 3 hele uker engang, men desverre var lyktene knust, noe som var postens skyld. pakka så ut til å ha blitt trøkka sammen. Fikk heldigvis nye av powerzone.. tok 3 uker til, men det gikk smertefritt. så min erfaring med dem er meget god. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Mars 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 her er 2L motoren rett etter ankomst fra huggeren i Oslo. Doble vifter er kjekt å ha, håper de får plass i fronten. den "nye" luftmengdemåleren, med dyser og alt. rasket oxo med meg komplett ledningsnett/hjerne så burde klare å sette det sammen igjen, håper jeg !!! :) Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg