Anders-Audi-ABT Skrevet April 19, 2012 Rapporter Share Skrevet April 19, 2012 Hei har en audi A6 2,5 TDI 140hk 1996 model her har jeg en rar lyd i tannstanga tror jeg når jeg vrir rattet litt fort til venstre og til høyre så får jeg frem en lyd, den kommer ikke fra enddleddene eller foringa til der endeledden sitter og kjenner at det er klakker i tannstanger, der hvor den tilkoblinga av rattstammen noen som veit hva som kan være galt, og eventuelt hva som må byttes? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet April 19, 2012 Rapporter Share Skrevet April 19, 2012 Det er en liten 10mm justeringsskrue på "snekken" eller hva det nå heter. Den er plassert midt i. Tror den skal strammes pittelitt mot høyre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders-Audi-ABT Skrevet April 23, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2012 åja, kan sjekke det først ^^ har en stygg følse at den må byttes :S er det kurant å bytte eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet April 25, 2012 Rapporter Share Skrevet April 25, 2012 Noe dritt å bytte.. Mulig du har like dårlig plass bak som meg og da må bremsekraftforsterkeren av for å komme til slangene på tannstangen. Masse jobb. Jeg må bytte min til sommeren. Ser VIRKELIG ikke fram til det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg