kristiansen_90 Skrevet April 14, 2012 Rapporter Share Skrevet April 14, 2012 Hei! Jeg har en V40 1.6 business premium. Varsellampa for bremsene begynner å lyse i krappe svinger og i strørre dumper. Lest at det kunne være for lite bremseveske. Nå har jeg fylt opp men lampa lyser fortsatt. Noen som vet hva problemet kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet April 14, 2012 Rapporter Share Skrevet April 14, 2012 Regner med at det er samme lampa som lyser når brekket er på. Prøv å beveg spaken litt. Det kan være bryteren. Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristiansen_90 Skrevet April 14, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2012 Det trodde jeg også, men det er to forskjellige lamper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet April 14, 2012 Rapporter Share Skrevet April 14, 2012 Lite bremsevæske Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpikeMan Skrevet April 14, 2012 Rapporter Share Skrevet April 14, 2012 Noe skit på ABS-føleren kanskje? Mente det var samme lyset? Husker ikke helt selv, men mente det var det.. Min lyste hvertfall plutselig nå i vinter når føleren var full av snø :S Siter Mine biler:'96 Toyota Carina E *SOLGT*'96 Volvo S40 *SOLGT*'02 Volvo V40 *BYTTET* '94 Volvo 850 *VRAKET..*'04 VW Passat *MIN* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristiansen_90 Skrevet April 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2012 Da kan det være det. Kan du fortelle meg hvor den føleren sitter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpikeMan Skrevet April 17, 2012 Rapporter Share Skrevet April 17, 2012 Der faller min kompetanse ut :P Jeg vet bare at den gav seg etter kort kjøring, så er i nærheten av bremsene såklart.. Ville nok hørt med med en mekaniker der.. Siter Mine biler:'96 Toyota Carina E *SOLGT*'96 Volvo S40 *SOLGT*'02 Volvo V40 *BYTTET* '94 Volvo 850 *VRAKET..*'04 VW Passat *MIN* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg