OpelFantomet Skrevet April 3, 2012 Rapporter Share Skrevet April 3, 2012 hei er ikke sikker på om dette kalles snutefront. men er det samme karosseri på omega b 96mod og 2000mod? kunne tenkt meg å ha det panseret med grill. fordi det er så utrolig mye finere en det sjedlige original panseret fra 96 osv. håper dere/du skjønner hva jeg mener? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet April 3, 2012 Rapporter Share Skrevet April 3, 2012 Panser fra Omega B2 altså Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFantomet Skrevet April 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2012 ja noe i den duren :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFantomet Skrevet April 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2012 noen som vet om det går? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet April 3, 2012 Rapporter Share Skrevet April 3, 2012 Det må da bare gå? er mange som har det :) Men spørsmålet blir da om du må bytte skjermer også... Fangeren må du bytte. Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrlauritsen Skrevet April 3, 2012 Rapporter Share Skrevet April 3, 2012 jeg har lige bygget omega b1 om til b2 og det går fint bare du skifter den vange som går over køleren. stødfanger. kølevifter. ellers ingen problem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet April 4, 2012 Rapporter Share Skrevet April 4, 2012 Trenger ikke bytte låseplate, bare forlenge låsetappen på panseret. Trenger ikke bytte skjermer. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFantomet Skrevet April 14, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2012 tusen takk for svar og tips :) da blir det og hive seg rundt å kjøpe deler og begynne og skru :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg