Johannesjajaja Skrevet April 2, 2012 Rapporter Share Skrevet April 2, 2012 Får et lite støt hver gang jeg går ut av bilen etter å ha kjørt. Begynte siden jeg kobla inn en ny cd spiller... hva har jeg gjort feil?? Iso koblingene ser riktig kobla ut, er ikke helt fersk... men skjønner faen ikke hva som gjør det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blogz Skrevet April 2, 2012 Rapporter Share Skrevet April 2, 2012 Tørt vær tipper jeg... Da det skjer med meg og helt uten at jeg har rørt noe som helst på bilstereon. Jo større bil jo mer sånn effekt tipper jeg du får. Husker ikke hva han hette han som fant opp det trikset der (Tesla muligens?) Men det er no lading av no partikler i bilen din som slår ned som lyn i deg selv når du er "jorda". Det er også mulig at jeg er helt på jordet... Siter What good is your 400bhps and sportsuspension when the road is gone due to global warming? Gotta have a big car for that... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet April 2, 2012 Rapporter Share Skrevet April 2, 2012 Statisk elektrisitet, og det er helt vanlig... Du før kjøpt slike avledere som man fester under bilen slik at du slipper å få stør ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet April 3, 2012 Rapporter Share Skrevet April 3, 2012 Legg en hånd på karosseriet før du setter foten i bakken. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet April 3, 2012 Rapporter Share Skrevet April 3, 2012 Og har du satt inn setetrekk av syntetisk materiale, så ta de ut... De gir MYE støt... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg