Gå til innhold

audi s4 - ikke gnist og ikke bensin

Ranger emnet


93audis4

Anbefalte innlegg

Høres veldig ut som at det er triggersensoren din (G4) som ikke klarer å registrere alle pulsene når du kommer opp i turtall. Er den nye identisk i innstikk og lengde som den gamle? Prøvd å justere den lenger ut?

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

nei ikke på den måten det er...når jeg dra den bilen til 5500 så er det som noe som sperrer...slipper jeg gassen å lurer den litt så kommer det litt mere power..men holder igjen å hopper..men jeg skal levere den inn å se hva verksted kan si meg..)))vansklig bil når den ikke vill gå som normalt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei ja faan det her er veldig irriterende kan man si.....men nå har jeg sjekke di sensorene ....den som møller bytte er ikke lik den den andre sensoren som sitter ved siden....den som satt der er heldekt plast med liten metall i midten...den ene er sånn...den møller satt inn.er heldekt metall..helt ulikt det er vell litt rart....diagnosen sier att alt ok....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og den går nå på turtall også? I såfall, hva var det jeg sa, hihi ;) Triggersensorfeil... Du ser, hadde et lignende problem på en ABY-motor som kuttet når kom over 6000 omdr. Logget alle signaler og det var G4 som rotet det til ;)

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår