LuxXxuS Skrevet Mars 31, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2012 Hei:-) Dama mi ha fått en bil ma farn som ikkje starta, fannt ut at pumpa ikke går og pluggan ikke tenne mn når jeg tok å kobla over den sikkerhetsbrytern som ligg at med clutchpedalen og ledninger rett på batterie fikk jeg pumpa å gå og pluggan å tenne men biln vil fortsett ikke starte. Ha sjekka litt og funne ut at dysan ikke åpna mn veit ikke hvorfor, noen som ha en anelse hva som kan gjøre at dysan ikke åpna? Takk for hjelpa av en kar med dame som akk ha fått lappen og bruka biln min hele tia xD Siter Opel Ascona C GT 1989(Solgt) Volvo 240 1986 (Solgt) Opel Vectra A 8v 1990 (vraka) Opel Vectra A 8v 1995 (Følg med: http://www.bilforumet.no/bilmerker/opel/vectra/277812-luxxxus-opel-vectra-prosjekt-d.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mars 31, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2012 Svinghjulsføler tenker jeg Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg