Gå til innhold

audi a4 1.8 t ladder ikke mer enn 0.6

Ranger emnet


opelcars

Anbefalte innlegg

plages me min audi a4 1.8 tq

får ikke mer laddetrykk en 0.6.

ny n75 ventil, ny resirk(forge 007), og ny lmm. chip (196hk), mbc

laddet 1.4 (vet at d er mye) :) før men plutselig etter biln sto på tomgang i 10 min laddet den fortsatt 1.4 men ville ikke gå som den skulle, å ladetrykket har dotte gradvis å nå er d nede på 0.6 å d er ikke arti :( når jeg tar av slangen på wastegate så ladder den 0.8. har prøvd å søkt feilmeldinger men fikk ingen opp. bruker MYE bensin. i oppåverbakker må jeg gire ned ifra 5 til 4 fordi d ikke skjer nåe selvom jeg har 0.6 i ladetrykk! trenger hjelp fort som F før heile bilen går på søpla.. :)

Endret av opelcars
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har byttet vacumslanger, så d skal være i orden, ja har tenkt litt på catn men ska man ikje klare å blåse catn rein me å kjøre hårt? d har no æ erfart ivhertfall.. hørte me en "audimann" å han meinte på at d va nåkka feil me blandinga mellom luft å bensin , at den på en måte kveltes, fordi at når jeg fikk dette problemet så laddet jeg 1,3-1,4 men biln gikk dåli.. skulle vell ha fådd trykktestet systemet, så har man jo jort d ivhertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke blåse den ren er den tett så er den tett. Kan jø være LMM din også.Har du sjekket med vag cam for feilkoder, har det også hvis du ikke har. Du får ta deg en snartur så kan jeg sjekke den for trykklekasje og feilkoder. Hadde også et lignende problem da var det slangen fra resirk som går inn på slange fra turbo til intercoller som var revnet. Fant det ikke ut før jeg satte trykk på systemet. Du vil få feil verdier fra ecu osv som kan resultere at den bruker mye fuel osv.

Endret av frozen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår