acoupe Skrevet Mars 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2012 Hei :) Tenkte jeg kunne lage en tr�d om mitt plutselige polo-prosjekt! Bilen: 1987 modell g�tt 66.000km med fullt servicehefte. Str�kent interi�r, teknisk og maskinelt men har f�tt litt juling p� eksteri�ret. Dette er en bil jeg kj�pte av mamma da den skulle godkjennes for noen �r tilbake, og ikke gikk gjennom pga rust i kanaler. Hun ville skrote bilen da hun ikke syntes reperasjonskostnadene var verdt det i forhold til prisen p� bilen. Men jeg hadde ikke hjerte til � la dette skje siden den hadde ett s�pass godt potensiale til � bli fikset opp, s� jeg betalte henne 1500,- og lot bilen st�. Bilen hadde NULL feil bortsett fra rusten i kanalene. N� har jeg f�tt bilinteressen tilbake, og sammen med ny jobb kan jeg endelig f� begynt :) Dette skal gj�res: Ny skjermer foran. Nye kanaler. Fjerne rust p� d�rer. Valse hjulbuer. Hellakkering, mest sannsynlig orginalfargen. Justerbart senkesett. 8x15" felger. Interi�r: Alt skal holdes orginalt da dette er str�kent og riktig. Full demping med Silent Coat. Noe stereo, men s� diskre som overhode mulig, ikke helt bestemt meg for hvordan jeg skal l�se dette da det ikke er noe som helst av stereo orginalt i bilen. Skal ikke ha no harrymekk med sv�re stygge h�ytalere osv osv. Finnes det usynlige h�ytalere??? Motor: �nsker � holde denne orginal. Men sett flere setter p� weber forgassere, men kan ingenting om dette s� det forblir under vurdering inntil videre :) Kommer med bilder i morgen :) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2012 I dag fikk bilen litt service. Har slitt litt med litt småhosting ved oppstart, spesiell når den er kald. Så skiftet olje, oljefilter, plugger, pluggledninger, coilledning, fordelerlokk og rotor. Nå går den som ei klokke, enkel sak tydeligvis :) Så litt bilder som lovet: Bruksbil og prosjekt :) Nye kanaler begge sider: Ferdig med å dempe bilen: Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg