Terje92 Skrevet Mars 21, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2012 Hei, monterte fjernstyrt sentrallås idag, etterpå fungerer ikke el vinduene, har skjekket sikringene bak deksele bak/ved siden av døren, alle er ok, noen som har forslag? :P ganske irriterende fordi vinduene står nede :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Himle Skrevet Mars 31, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2012 Om du har montert alarmen under rattet så sjekk at alle relene står på plass. ikke uvanlig at noen reler løsner når man tukler rundt bak der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje92 Skrevet April 11, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2012 har ikke alarm men fant utav det ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 11, 2012 Rapporter Share Skrevet April 11, 2012 Og det var? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje92 Skrevet April 11, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2012 nei er så flaut at jeg ikke kan si det.. haha, det stikket jeg hadde koblet meg inn på på vacum motoren til sentrallåsen kunne settes begge veier, det tenkte ikke jeg over og satte det på feil vei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg