cm123 Skrevet Mars 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2012 har fåt et nytt problem med min volvo 850 2,5 10V har nettopp tatt oljeskift og det kommer røyk opp av olje lokket ( når det er åpent) det kommer også røyk opp der med peile pinnen når jeg tar den ut, det er ikke snakk om mye men er litt. tror kansje jeg tok en smule for mye olje på kan det vere derfor? :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Mars 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2012 Det er helt normalt når bilen er driftsvarm at det kommer litt damp eller røyk, så lenge det ikke er i store mengder. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cm123 Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2012 sweet takk for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg