mrolstad Skrevet Mars 17, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2012 Har en 96 mod 212 turbodiesel, etter jeg byttet toppakning på den er den vondt å starte, når jeg får startet den går den bra på tomgang, men når jeg gir gass er den treg til å komme opp i turtall og det ryker en del å lukter surt, når den er varm og jeg gir full gass stopper den bare. Noen som har peiling på hva det kan være? Fått tips om at reg kjeden kan sitte en tann skeivt, kan det stemme? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mars 17, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2012 Det kan nok stemme at timingen er feil der ja Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrolstad Skrevet Mars 17, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2012 Okei da får jeg skru igjen :) takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrolstad Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2012 Noen som veit åssen du timer dieselpumpa på sprinteren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg