Freddes Skrevet Mars 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2012 Hei. Er på jakt etter forgasser til min 1983 mod golf :) 1.5 motor som står i ;) Fikk beskjed ifra verksted om at bilen forurensa for mye for å kunne eu-godkjennes.. Skrik ut om du har eller vet om noe :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 16, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2012 Kanskje en tanke å justere inn CO-blandeskruen litt først i stedet for å kjøpe ny gasser ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freddes Skrevet Mars 16, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2012 Di justerte forgasser så godt di kunne, men klarte ikke å få bilen under kravene.. Var mekanikeren der som anbefalte meg ny gasser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freddes Skrevet Mars 16, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2012 Hvilke forgassere passer denne motoren? Ble tipsa om noen ifra golf 2 kansje passa? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mondeo4x4 Skrevet Mars 16, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2012 Mulig jeg har noe liggende. startet å stippe golfen før jeg fikk den. Men kan se når jeg kommer hjem. Mvh frode tlf 90808648 Siter 08 passat blue, GII syncro, A3 1.8T, corrado g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 16, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2012 (endret) Ha lite bensin på tanken og fyll på til du har ca 30% rødsprit, da får du fine tall. Fyll opp med bensin etterpå ;) Ellers høres det rart ut. Blandeskruen kan skrues så langt inn at motor såvidt går grunnet for mager blanding, for høy CO skal da ikke være noe problem. Endret Mars 16, 2012 av Quattro73 Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freddes Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2012 Får prøve dette om han Frode ikke har gasser liggende.. For merker at bilen hopper litt på turtallet når det har stått å svevet noen minutter.. ble mye bedre etter at den ble regulert da, men ikke helt 100%. så gasseren bør vel da sikkert skiftes uansett.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freddes Skrevet Mars 23, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2012 ingen som har noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mondeo4x4 Skrevet Mars 23, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2012 Var nede å kikket i garasjen i går. men det er golf2. Kan jo få med motor og ledningsnett sammen med gasseren :) Siter 08 passat blue, GII syncro, A3 1.8T, corrado g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg