stiblix Skrevet Mars 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2012 Nokon so veit ke so e problemet me bakluka mi, den berre åpna seg og skapa seg, knappen inni bilen fugerer ikkje heller..det e sjøl om eg kjøyrer eller bilen står iro og ikkje e starta... 2003 TDCI 116HK.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiblix Skrevet Mars 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2012 Ford Mondeo 2.0 tdci Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Mars 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2012 Spørs om det er kortsluttning i bryteren slik at den åpner seg av seg selv? Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiblix Skrevet Mars 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2012 E det noko ein kan fiksa sjøl eller må den på merkeverksted??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Mars 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2012 Du må ha en ny bryter, den er som regel enkel å skifte, bare å skru av trekket på bakluka og 2 skruer Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mars 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2012 Er garantert mikrobryteren i luka ja Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mars 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2012 koster ca 450 på ford. Trekket på bakluka er festa med 2 skruer og masse klips, bare løsne skruene og dra rett ut. Så må du skru av plastlista som bryteren sitter i, den er festa med 4 10mm sekskantskruer fra innsida. Så er det bare å klikke ut bryteren, og plug and play. Jeg brukte ca 20 min på jobben tenker jeg... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilvxz Skrevet Mars 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2012 Det er en normal feil at mikrobryteren i bakluka går ødelagt på disse bilene. Men du nevner at bryteren inne i bilen heller ikke virker. Dette er et sterk indikasjon på at "låse-solenoiden" i låsekassa er deftekt. (da må du skifte hele låsekassen) - på fjernkontrollen (nøkelen) din har du også en knapp for bakluke åpner -som du kan prøve. Det kan likevel være lurt å skifte bryteren, da det som regel trenger inn vann i denne. Låsekassen og bryteren er enkel å skifte som de andre sir her. Lykke til :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg