Gå til innhold

Kjøpes: Golf mk2 evt. bytte i A4

Ranger emnet


weakzor

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker å gå til anskaffelse av en golf mk2. GL/GTi er det samme, så lenge den er eu godkjent og i ålreit stand både motor og bil i seg selv.

Jeg har en Audi A4 1.8T som kan gå i bytte med evt litt mellomlegg. Kom med bytteforslag eller spørsmål, jeg svarer uansett! ;)

Takk på forhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg har en golf 2 1992 modell. siste året golf 2 ble laget. og dette er en 4 dørs med automat og 1.6 bensiner (gl) bilen er HELT original. har vært i familie eie siste 8 årene. KUN voksenkjørt. ikke herjet med. bilen er pent brukt. min bestemor eide bilen i 6 år før hun fikk for seg at hun ville ha toyota.

første eier var en handikapet man som kjøpte den ny i narvik. så kjøpte bestemor den. så kjøpte min far den. så overtok jeg den i høst bare for å ha en liten by bil men ble mere langkjøring på den da.

 

bilen er helt rustfri. lite kjørt på saltede veier så her er det ikke rust. må være det beste eksemplaret av golf 2 i norge til en sååå laaav pris. selger den billig pga jeg må bli kvitt den før forsikringen kommer pga har for mange biler.

 

eneste med bilen er at lekker litt vann av toppakning. er en smal sak å bytte. men bilen er kjørbar. bruker den i ny og ned, (har aaalt for mange biler, derfor jeg selger golfen) hvis du er intr så kan du få bilen for 15 hvis du avgjør det raskt. omreg og årsavgift er med i prisen. (årsavgift er allerede betalt.

 

her er annonsen på bilen: http://bil.autodb.no/autodb/search.wa2?AdItemId=1415885&SimilarAdItemId=1415885&_cmd=results&cb=4883.72952770196

 

ring meg om du er intr da jeg er lite på forumet her og er ute å skrur på andre prosjekter eller er på jobb. lettes å ringe meg. nr og alt står i annonsen. er sjelden epost blir sjekket. ring for en hyggelig prat da :D

Endret av Danielsm

Chevrolet Malibu Classic Wagon 1979 V8 410 bhp 383 STROKER

VW caddy 1.9 TDI 2006

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår