Bjørn-Tore Osenbroch Skrevet Mars 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2012 Hei. Startet en egen tråd for jeg lurer litt på om jeg skal bytte motor fra 2.0l 16 bensin til 2.5tdi. Har aldri gjort noe sånt så trenger hjeeeelp :) håper på kloke svar og på forhånd takk ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Mars 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2012 Det er myyye jobb, hadde heller kjøpt meg en med 2,5 motor. Du må flytte over alt av ledningsnett og legge opp igjen dette da det ikke er likt i det heletatt. så må du bygge om alt som har med drivstofftilførsel å gjøre. Skifte drivstofftank og drivstoffrør helt fram. Skifte ut radioator osv. I såfall ønsker jeg deg lykke til! Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
76Berlina Skrevet Juni 11, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2012 Holder på selv med en "konvertering" :p Fra 2.5 v6 da :p Jeg har valgt å koble meg over til v6 nettet, (noe som jeg vet flere har gjort) Jeg står litt fast på koblingen mellom bilnett x1 og x2 mot motornett (de runde kontaktene). Se http://www.omegaowners.com/forum/index.php?topic=100756.new#new Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg