audis41992 Skrevet Mars 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2012 hei. trenger kamdrev til min bora, må ha begge drev på begge kammene. hvor kam jeg få tak i dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Mars 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2012 Møller Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2012 (endret) Ikke så lett å svare når du ikke skriver til hvilken motor ;) Kamdrev til registerreima eller til kamkjede? Om jeg tipper rett så er det de på bildene du skal ha, delenummer 036109111Q og 036109111G? Endret Mars 8, 2012 av Quattro73 Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg