vectra ronny Skrevet Mars 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2012 Hei. Noen som vet ka som kan vere galt når en av bakdørene ikke låser seg? Men når jeg låser den manuelt, låser den seg opp når jeg låser bilen opp som normalt. Er en vectra a 1994 dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Mars 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2012 Enten så er sentrallåsmotoren din utslitt eller så går låsekassa di så tungt at motoren ikke klarer å låse døra. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectra ronny Skrevet Mars 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2012 Takk for svar. Tok rett og slett å spraya biltema multispray inn i låsekassen fra utsida uten noe demontering, samtidig som jeg tok låsen opp og ned 100 ganger. Da fungerte den etterpå. Så igjen takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg